woensdag 14 januari 2009

Schilderij



Mijn schilderij:

Gemaakt tijdens het vrijgezellefeest van Christa. We gingen met alle meiden een schilderworkshop volgen. Je mocht aan de hand van allerlei voorwerpen een ontwerp maken dat te maken heeft met het thema 'Vriendschap'. Na allerlei ideeen die bij mij naar boven kwamen ben ik aan de slag gegaan met puzzelstukjes. De puzzelstukjes leken verdacht veel op mensen:) en daar heb ik dit van gemaakt. Nu pronkt het in mijn eigen 'studentenkamertje'.


3 opmerkingen:

Sam of Saam zei

Hee, erg cool effect die puzzelmensjes! Zag je ook op Gert Jan's weblog, wat is jullie connectie?

Mieks zei

Hee Samuel:D
Ehm mijn connectie is via Majella,, zo ben ik met hem aan de praat geraakt..;)

Sam of Saam zei

Ah, duidelijk! Ja, Majella lijkt iedereen wel te kennen haha.