zondag 18 januari 2009

Fruit Delicious


Ja, het fijne van in een supermarkt werken is toch wel dat je van alles kan proeven wat er verkocht wordt.. Tenminste als de klant 'perongeluk' een zakje of verpakking kapot maakt.
Nu is de afgelope weken alles voor 1 euro bij de C1000. Een mooi moment om ook nieuwe producten bij de klanten onder ogen te brengen..
Zo was de Fruit Delicious van Katja in de aanbieding. Een nieuw snoepgoed wat toch elke snoeperd moet proeven. Een sensatie van fruit. Je hebt de smaken bosvruchten&room smaak en Cranberry.

Geloof mij, als je dit fruit hebt geproefd vergeet jij bijna hoe lekker vers fruit kan zijn!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Jaja... ik vraag mij af of het echt zo vaak de klant is die een product voor verkoop ongeschikt maakt of dat het vooral medewerkers zijn, die iets zo snel mogelijk afkeuren voor verkoop zodat ze zelf kunnen snoepen. :-)

Anoniem zei

hoi Mieke, even hier een reactie achterlaten, ik kom via de weblog van Gert-Jan bij jou uit. Complimenten voor je creatie, met puzzelstukjes,erg goed verzonnen.
Doet me ook wel denken aan wat Corrie ten boom eens gezegd heeft:Het leven is net een borduurwerk, alleen zien wij de onderkant, maar God de bovenkant.
Alhoewel ik niet weet of deze uitspraak klopt, er is nogal veel leed op de wereld.
Vriendschap in de wereld is dan ook een groot goed. Puzzel ze!Thea

Anoniem zei

Ik werk zelf bij de Appie, maar bij ons moet alles wat kapot is gewoon meteen afgeboekt worden hoor! Wij arme medewerkers krijgen helemaal niks :(

Mieks zei

Hihi, ik zeg niet dat het bij de C1000 wel mag;) Maar vaak is een snoepzak half leeg voor dat het afgeschreven wordt :D