zondag 22 maart 2009

Bekende stem?!

Al werkend in de C1000 sluit ik me meestal af voor de slechte muziek en de vervelende reclames. Maarja als je daar regelmatig rond loopt hoor je de reclames toch wel en gaan je er misschien dingen opvallen..

Bij de C1000 is het nu plakken geblazen en hoor je regelmatig: 'Plak de prijs omlaag'
Vorige week waren de perssinaasappelen in de aanbieding en zelf met de plakkorting nog goedkoper. Je hoorde een vrouwenstem zeggen in de reclame: 'Daar kom ik extra vroeg mijn bed voor uit'..

Deze week herkende ik deze zelfde stem in een reclame voor de kilozakken paaseitjes.. 'Plak de die paaseitjes omlaag en geniet volop van een KILO lekkere chocolade.

Hoe bedoel je tegenstrijdig;)

1 opmerking:

Anoniem zei

Haha, inderdaad.

Ook iets wat betreft supermarkten... ken je de liedjes van de Hoogvliet al? Je zou daar maar werken... ;-)

Zie http://www.hoogvliet.com/kinderhoek/liedjes/downloadonzepoppenliedjes.aspx