donderdag 10 september 2009

Drukte

Ongelovelijk, wat kan een mens het zich zelf toch moeilijk maken.
Op het moment ben ik bezig met een strijd tegen mijn agenda.
Geen tijd voor mezelf, stille tijd schiet er snel bij in en voor vrienden is er amper ruimte.
Dan vraag je vast af, hoe krijg je het voor elkaar. Maar op het moment kan ik er niet onderuit dat ik maar 1 avond in de week thuis ben.
Soms vraag ik me wel eens af. Vraagt God dit nu echt van mij?! Is dit de reden dat ik veel verschillende talenten heb? Moet ik echt mijn sportavondje gaan laten schieten?
Lastige vragen.
Voorlopig is het nog even doorhollen en mijn rustmomenten echt inplannen.

2 opmerkingen:

Gert-Jan zei

Waar ben je allemaal mee bezig, dan? Klinkt als zeer druk ja. Succes!

Anoniem zei

Heeey meis,

Herkenbaar ook.. behalve 2 dagen geleden. Toen had ik werkelijk 2 dagen niets te doen en ik was me echt gaan vervelen en had nergens zin in. Kwas blij dat opeens een oppasadresje belde:)... Maar idd... ik herken alles wat je schreef en idd.. plannen en prioriteiten stellen voor jezelf...;)...

SUCCES(Y)... tot snel:) xx
Majella