zondag 5 juli 2009

Continentals: Een gekkenhuis!

Hallo,

Hier even een vlug berichtje.

Afgelope week heb ik de eerste 11 nummers van de Continentals kunnen downloaden. Het worden er in totaal 17. Gelukkig heb ik in het algemeen geen moeite met nieuwe nummers leren, maar ik merk dat het Engels voor mij veel moeite kost.
Opeens lijkt alles zo op elkaar.
Dan maken ze het mij ook niet gemakkelijk. Je hebt bijvoorbeeld 3 liedjes waarbij het refrein de laatste keer weer net is veranderd. Bijna dezelfde tekst, maar toch ook weer niet.
Op het moment gaat al mijn energie en tijd dus daar in zitten!

Oja, op 13 augustus ben ik te bewonderen in Rotterdam. (lekker dichtbij)
Om 20.00 uur in Kerk van de Nazerener, Carnissesingel 240, 3084 NA Rotterdam
Toegang is GRATIS!!

3 opmerkingen:

Gert-Jan zei

Succes! En veel plezier!

Eef zei

Cool! ENJOY!

Mieks zei

Tnx allebei!