woensdag 8 april 2009

Pasen in aantocht

Jaja, het paasweekend staat voor de boeg.
Dat betekend voor mij dat ik weer mijn stem uit de kast mag trekken en druk aan het oefenen ben voor 2 diensten.

De eerste is:
-Vrijdag 10 april om 19.30 in de Levend Water gemeente. Deze is te vinden op de Hermesstraat 65. Tijdens deze dienst zal het R&G Unity Choir een bijdrage leveren aan de dienst. Het gospelkoor waar ik in zing, R&G Unity Choir
















De tweede is:
-Maandag 13 april om 10.00 tijdens het kinderpaasfeest in de Marcuskerk, Menno ter Braaklaan.
Het thema van deze kinderdienst is: Nieuws! Er zal een bijzondere aflevering van het jeugdjournaal worden vertoond.
Samen met Jopke ben ik verantwoordelijk voor de zangleiding.

Leuke bedoeling dus! Ik ben hard aan het oefenen. Het lijkt me leuk om jou te treffen tijdens een van deze diensten!

1 opmerking:

Annette zei

Miek, je hebt weer heerlijk gezongen met de kinderen. Ga zo door!
Groetjes en tot op school.

Annette